Priorytetowym celem działalności Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego jest spełnienie aktualnych i przyszłych oczekiwań studentów w zakresie usług edukacyjnych na studiach wyższych, na kierunkach Ekonomia oraz Zarządzanie.
W związku z tym zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością oraz wszystkich dziedzin działalności Instytutu mających wpływ na jakość świadczonych usług.
Jako podstawowe narzędzie realizacji wymienionych celów i zobowiązań postrzegamy prowadzony przez nas system zarządzania jakością zgodny z norma ISO 9001.
Główne kierunki realizacji polityki jakości obejmują:
- Stałe doskonalenie oferty edukacyjnej, dostosowane do oczekiwań studentów oraz aktualnych tendencji na rynku pracy.
- Stałe doskonalenie stosowanych metod dydaktycznych w celu poprawy efektów kształcenia.
- Kształtowanie świadomości pracowników naukowo – dydaktycznych oraz administracyjnych, związane ze znaczeniem jakości ich pracy.
- Stymulowanie partycypacji studentów w celu doskonalenia procesów kształcenia i obsługi administracyjnej.
- Rozwój współpracy międzynarodowej w zakresie badań naukowych oraz wyjazdów studentów do uczelni zagranicznych.
Zadowolenie studentów i pracowników jest miarą naszego sukcesu. Dlatego analizujemy wszystkie informacje zwrotne dotyczące naszej działalności w celu jej ciągłego doskonalenia.