Trzecie seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ

Zapraszamy na trzecie Seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce poświęconego praktycznym aspektom przygotowania, realizacji i wykorzystania badań marketingowych współorganizowanego we współpracy z Zarządem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie.

12.01.2018 roku o 13.15 w sali 0.310 przy Łojasiewicza 4 w Krakowie

Tematem dyskusji będzie:

MŁODSZY BRAT, UBOGI KUZYN, CZY OBCY – ÓSMY PASAŻER NOSTROMO? Jakościowe badania rynku i opinii a badania jakościowe w nauce

Spotkanie poświęcone będzie podobieństwom i różnicom komercyjnych i naukowych badań jakościowych.

  • Czego jedne mogą nauczyć się od drugich?
  • Jak fazy naukowych badań jakościowych mają się do tego, co praktykuje się dziś w komercyjnych firmach badawczych?
  • Jak ma się Metodologia Teorii Ugruntowanej do badań komercyjnych?
  • Jakie są dylematy etyczne komercyjnych badań jakościowych i jak radzą sobie z nimi badacze rynku?

Zaproszonym gościem jest Katarzyna Archanowicz-Kudelska – badaczka jakościowa z ponad 10 letnim stażem.

Zapraszamy

Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz

Więcej o wydarzeniu na stronie IEFiZ w zakładce: http://www.econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp