Praktyka nauce. Nauka praktyce - czwarte seminarium

Zapraszamy na marcowe Seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce poświęconego praktycznym aspektom przygotowania, realizacji i wykorzystania badań marketingowych współorganizowanego we współpracy z Zarządem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie.

16.03.2018 roku o 13.15 w sali 0.307 przy Łojasiewicza 4 w Krakowie

Dyskusja toczyć się będzie wokół wspólnego zagadnienia

Online w badaniach – możliwości i ograniczenia

 

Prelegenci komentować będą swoje doświadczenia związane z:

Zastosowaniem online w badaniach ilościowych i jakościowych (pierwszy blok)

 

Badaczki: Monika Gardzińska i Monika Kunkowska (Spotlight Research) zaprezentują trochę danych statystycznych na temat rozwoju online w Polsce i na świecie, zastosowania badań ilościowych online (m.in. przegląd narzędzi, czego unikać), zastosowania badań jakościowych online na przykładzie Bulletin Board Discussion.

 

Dyskusję uzupełni Piotr Idzik (Managing Director w MASMI Poland) omawiając

Praktyczne aspekty prowadzenia badań jakościowych online za pomocą dedykowanych społeczności badawczych (MROC) (drugi blok)

  • możliwości technologiczne,
  • aplikowalność w różnych problemach biznesowych,
  • sposoby analiz zebranych zdanych,
  • metody rekrutacji i wynagradzania członków społeczności,
  • case studies.

Zapraszamy

Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz

Więcej o wydarzeniu na stronie IEFiZ w zakładce: http://www.econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp

Published Date: 27.02.2018
Published by: Aneta Lipińska