Drugie seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ

Zapraszamy na drugie Seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce poświęconego praktycznym aspektom przygotowania, realizacji i wykorzystania badań marketingowych współorganizowanego we współpracy z Zarządem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie.

15.12.2017 roku o 13.15 w sali 0.310 przy Łojasiewicza 4 w Krakowie

Tematem dyskusji będzie:

ŚLADAMI INTERNAUTÓW, czyli jak badać digital footprints

Spotkanie przybliży

  • rodzaje danych, jakie pozostawiamy po sobie w sieci,

  • sposoby ich zbierania i analizowania oraz

  • wykorzystywania w celach komercyjnych.

Zaproszonym gościem jest Weronika Niżnik – badaczka z IRCenter, gdzie od 6 lat zajmuje się prowadzeniem badań marketingowych.

Zapraszamy

Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz

Więcej o wydarzeniu na stronie IEFiZ w zakładce: http://www.econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp