Seminaria z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ

Zapraszamy na inauguracyjne Seminarium z cyklu Praktyka Nauce. Nauka Praktyce poświęconego praktycznym aspektom przygotowania, realizacji i wykorzystania badań marketingowych współorganizowanego we współpracy z Zarządem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w Warszawie.

17.11.2017 roku o 13.15 w sali 0.310 przy Łojasiewicza 4 w Krakowie

będziemy dyskutować wokół tematyki:

Badania marketingowe – inwestycja, która się zwraca

Pierwsze spotkanie cyklu przybliży różne podejścia do badań marketingowych, łączenie technik i narzędzi i efekty jakie to przynosi organizacjom w kontekście rozwoju biznesu.

Podczas spotkania zostaną rozważane będą następujące zagadnienia:

  • Jak dobrze zaprojektować badanie, aby przybliżyć klienta do realizacji celów biznesowych?
  • Jakie techniki i narzędzia warto stosować w różnych typach projektów i co z tego wynika?
  • Analiza, raport i co dalej?
  • Dobre i złe praktyki.

Prezentacja wsparta będzie studium przypadku. 

Zaproszonym gościem jest Katarzyna Haczewska-Wierzbicka – badaczka z 14 letnim doświadczeniem i facylitatorka warsztatów. Kierowała jakościowym zespołem badawczym w IQS, gdzie liderowała projektom syndykatowym poświęconym generacji Y i Z. Obecnie, jako manager w zespole Brand Strategy & Consumer Research, odpowiada za badania jakościowe w Deloitte Polska oraz wspiera przekuwanie insightów konsumenckich w strategie marek oraz wzmacnianie biznesu klientów.

Zapraszamy

Wstęp wolny – wymagana wcześniejsza rejestracja: Formularz

Więcej o wydarzeniu na stronie IEFiZ w zakładce: http://www.econ.uj.edu.pl/wspolpraca/pnnp

Data opublikowania: 04.11.2017
Osoba publikująca: Aneta Lipińska